အသစ္တင္တိုင္းfacebook မွာဖတ္ဖို ့ Likeခဲ့ပါ

Friday 5 October 2012

သံခ်ပ္ေလးဆိုရေအာင္

  • ကဲသူငယ္ခ်င္းတို ့ေရ က်ေနာ့ကို ကူၿပီး လိုက္ဆိုေပးပါေနာ္
    က်ေနာ္က ေရွ  ့ကတိုင္ပင္တည္မယ္ သူငယ္ခ်င္းတို ့က ေနာက္က
    ေဖာ္လိုေလးလိုက္ေပးေနာ္
    က်ေနာ္။   ။ေလွေလွာ္ပြဲၾကီးၿပီးသြားရာ......
    သူငယ္ခ်င္းမ်ား။   ။ဆီမီးအခါလာေပလိမ့္
    က်ေနာ္။    ။ဆီမီးအခါလာေပလိမ့္
    သူငယ္ခ်င္းမ်ား။     ။ေလွေလွာ္ပြဲႀကီးၿပီးသြားရာ.........
    က်ေနာ္။    ။ဆီမီးတစ္ေထာင္လွည့္လည္ရာမွာ......
    သူငယ္ခ်င္းမ်ား။    ။ၾကည္ႏူးစရာတို ့အေမြေပါ့
    က်ေနာ္။    ။ၾကည္ႏူးစရာတို ့အေမြေပါ့
    သူငယ္ခ်င္းမ်ား။     ။ဆီမီးတစ္ေထာင္လွည့္လည္ရာမွာ.......
    က်ေနာ္။    ။ကာလသားတို ့ခန္ ့ေနတာ.....
    သူငယ္ခ်င္းမ်ား။    ။အဝတ္မွာေလသစ္ကာေျပာင္လို ့
    က်ေနာ္။   ။အဝတ္မွာေလသစ္ကာေျပာင္လို ့
    သူငယ္ခ်င္းမ်ား။    ။ကာလသားတို ့ခန္ ့ေနတာ.....
    က်ေနာ္။    ။လံုေမမ်ားလည္းခ်စ္စရာ.....
    သူငယ္ခ်င္းမ်ား။    ။ကြက္ၾကားနံ ့သာသင္းပ်ံ ့စြာနဲ ့
    က်ေနာ္။     ။ကြက္ၾကားနံ ့သာသင္းပ်ံ ့စြာနဲ ့
    သူငယ္ခ်င္းမ်ား။    ။လံုေမမ်ားလည္းခ်စ္စရာ....
    က်ေနာ္။     ။ေဂၚမစြံမ်ားထြက္လာပါ........
    သူငယ္ခ်င္းမ်ား။     ။ဒီဝါကြ်တ္မွာစြံေစေအာင္ကြဲ ့
    က်ေနာ္။   ။ဒဝါကြ်တ္မွာစြံေစေအာင္ကြဲ ့
    သူငယ္ခ်င္းမ်ား။    ။ေဂၚမစြံမ်ားထြက္လာပါ.....
    က်ေနာ္။     ။ဒိုးပတ္ဝိုင္းကညံညံဆာ...
    သူငယ္ခ်င္းမ်ား။    ။ေပ်ာ္ရႊင္စရာ ကၾကခုန္ၾက
    က်ေနာ္။    ။ေပ်ာ္ရႊင္စရာကၾကခုန္ၾက
    သူငယိခ်င္းမ်ား။    ။ဒိုးပတ္ဝိုင္းကညံညံဆာ.....
    သံၿပိဳင္။     ။ေဟ့စိန္လား.....ေဟ့ျမလား.......
    ေဟ့လာေမာင္တို ့..ဝါး.....................
    ေလးစားလွ်က္
    ******ရင္ခုန္ရသူ****** 

No comments:

Followers