အသစ္တင္တိုင္းfacebook မွာဖတ္ဖို ့ Likeခဲ့ပါ

Sunday, 18 May 2014

Nissan Navara နွင့္ Nissan Pickup Manual Gear ကားမ်ား... ကလပ္ပလိတ္(Clucth plate) နွင့္ ဖလိုင္းဝီွး (Dual mass flywheel)လဲေသာ... အခါနွင့္ ဂီယာေဘာက္ခ်ေသာအခါ သိသင့္ေသာအခ်က္မ်ား...

Online ကား ဝပ္ ေရွာ့ နွင့္ အ ဆင့္ ျမင့္ ကား နည္း ပ ညာ အ ျဖာ ျဖာ ေဝ မွ် ရာ's photo.

Online ကား ဝပ္ ေရွာ့ နွင့္ အ ဆင့္ ျမင့္ ကား နည္း ပ ညာ အ ျဖာ ျဖာ ေဝ မွ် ရာ's photo.
Online ကား ဝပ္ ေရွာ့ နွင့္ အ ဆင့္ ျမင့္ ကား နည္း ပ ညာ အ ျဖာ ျဖာ ေဝ မွ် ရာ's photo.


Online ကား ဝပ္ ေရွာ့ နွင့္ အ ဆင့္ ျမင့္ ကား နည္း ပ ညာ အ ျဖာ ျဖာ ေဝ မွ် ရာ's photo.

အထက္ပါ ေမာ္ဒယ္ျမင့္နစ္ဆန္းပစ္ကပ္ကားမ်ား ဂီယာေဘာက္ခ်ရာတြင္...
ီယာေဘာက္တြင္ CKP (Crankshaft position sensor) ရိွသျဖင့္...
ကလပ္ပလိတ္လဲရာတြင္လည္းေကာင္း ဖလိုင္းဝီွးလဲရာတြင္လည္းေကာင္း...
သတိထားသင့္ေသာအခ်က္မ်ားကိုသိမွသာ အဆင္ေျပပါသည္...

မသိပါက CKP ဆင္ဆာက်ိဳး၍၎ ဖလိုင္းဝီွးအမွတ္မမွန္၍၎...
အားလံုးတပ္ဆင္ျပီး၍ စက္ျပန္နိဳးခ်ိန္တြင္ အဂ်ၤင္ခ်က္မီးလင္းကာ...
လီဘာအကုန္နင္းေသာ္လည္း အဂ်ၤင္အပတ္ေရ ၂၀၀၀ မေက်ာ္ဘဲျဖစ္ကာ...
ဒုကၡမ်ား ရြာလည္တတ္ပါသည္...

ထိုသို႔မျဖစ္ေစရန္ ဂီယာေဘာက္မခ်ခင္ ဂီယာေဘာက္ Housing အံုတြင္...
ညာဘက္၌ အမ်ားအားျဖင့္ပါတတ္ေသာ ပံု(၁)ပါ CKP ဆင္ဆာကိုျဖဳတ္ထားရန္
လိုအပ္ပါသည္...ဆင္ဆာအထိန္းနတ္ကိုျဖဳတ္ျပီး...မီးပလပ္ၾကိဳးန႔ဲတြဲကာ...
အသာထိန္းျဖဳတ္ပါက ျဖဳတ္ရလြယ္ပါသည္...ျဖဳတ္ျပီးလွ်င္ ဆင္ဆာအား...
မီးပလပ္ကိုျဖဳတ္၍ သိမ္းထားပါ...ထိုက႔ဲသို႔ မျဖဳတ္ပါက...
ဂီယာေဘာက္ခ်ခ်ိန္တြင္ ဆင္ဆာကိုထိမိကာ က်ိဳးသည္ကမ်ားပါသည္...
ထိုက႔ဲသို႔က်ိဳးပါက ဂီယာျပန္ဆင္ျပီးခ်ိန္တြင္ လီဘာနင္းပါက...
အဂ်ၤင္အပတ္ေရ ၂၀၀၀ မေက်ာ္ေတာ့ျဖစ္၏...
ထို႔ေၾကာင့္ နစ္ဆန္းပစ္ကပ္ Manual ဂီယာမ်ား ဂီယာေဘာက္ခ်ပါက...
CKP ဆင္ဆာကိုျဖဳတ္သိမ္းထားကာ အားလံုးတပ္ဆင္ျပီးခ်ိန္မွ...
ျပန္တပ္သင့္ပါသည္...

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဝပ္ေရွာ့သို႔ေရာက္လာေသာ နစ္ဆန္းပစ္ကပ္အမ်ားစုမွာ...
CKP ဆင္ဆာက်ိဳး၍ အသစ္ျပန္ထည့္ေသာအခါ အဂ်ၤင္အပတ္ေရ...
၂၀၀၀ ေက်ာ္ေအာင္မတက္ေသာကားအမ်ားစုျဖစ္ပါသည္...

ထိုသို႔ျဖစ္ရျခင္းမွာ ကလပ္ပလိတ္လဲရာတြင္...ဖလိုင္းဝီွးကိုျဖဳတ္ကာ...
သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ျခင္း...ဖလိုင္းဝီွးအသစ္လဲျပီး ျပန္ထည့္ရာတြင္...
Flywheel timing ဖလိုင္းဝီွးတိုင္ပင္မွတ္ မမွန္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္ပါသည္...
အဆိုပါ Dual mass Flywheel မ်ားသည္ ပံု(၄) ပါအတိုင္းအတြင္းတြင္...
စပရင္မ်ားထည့္ကာ ကားထြက္ခ်ိန္၌ ညက္ေညာေစရန္နွင့္...
ဂၽြိဳင္းခေရာ့(Universal cross joint ) မ်ားၾကာရွည္ခံေစရန္ထည့္သြင္းထားျခင္းျဖစ္ပါသည္....
အဆိုပါ ဖလိုင္းဝီွးမ်ိဳးသည္ Ford , Mazda မ်ားတြင္လည္းပါပါသည္...
ထိုဖလိုင္းဝီွးမ်ားသည္ အတြင္းရိွစပရိန္မ်ား က်ိဳးပ်က္ကုန္ေသာအခါတြင္...
ကလပ္နင္းလိုက္သည္နွင့္ ဂီယာေဟာက္ဇင္အံုထဲမွ...
ကေတာက္ ကေတာက္နွင့္အသံအက်ယ္ၾကီးထြက္ပါသည္...
ကလပ္လႊတ္ဤ ကားထြက္သြားေသာအခါ အသံမျမည္ေတာ့ပါ...
ထိုသို႔ျဖစ္၍ ဖလိုင္းဝီွးလဲရာတြင္၎...ကလပ္ပလိတ္လဲေသာအခါတြင္၎...
နစ္ဆန္းကားမ်ားတြင္ ဖလိုင္းဝီွးတိုင္ပင္ကို မွန္ေအာင္ထည့္ရန္အလြန္အေရးၾကီးပါသည္...

ဖလိုင္းဝီွးအတြင္းဘက္တြင္ ကရိုင္းရွပ္ရိွ...
ဖလိုင္းဝီွးအထိန္းပင္ (Dowel pin) ထည့္၍ရေသာ အေပါက္ေလးမ်ား...
၃ ေပါက္မွ ၅ ေပါက္အထိပါတတ္ပါသည္...
ထိုအေပါက္ေလးမ်ားတြင္ ၾတိဂံပံုစံပါရိွေသာ အမွတ္ပါေသာ...
အေပါက္ကို ကရိုင္းရွပ္ရိွ ဖလိုင္းဝီွးအထိန္းပင္ေပါက္နွင့္...
တည့္ေအာင္ထည့္မွသာ တိုင္ပင္အမွတ္မွန္ကာ အဂ်ၤင္ပံုမွန္အတိုင္း...
လီဘာနင္းလွ်င္ အပတ္ေရတက္ပါသည္...
တိုင္ပင္မွတ္ကိုမၾကည့္ဘဲ အျခားကားမ်ားက႔ဲသို႔ ထည့္လို႔ေရေသာ...
အထိန္းပင္ေပါက္တြင္ထည့္ပါက လီဘာနင္းလွ်င္...
အဂ်ၤင္ပတ္ေရ ၂၀၀၀ မေက်ာ္တတ္ပါ...
တစ္ခ်ိဳ႕နယ္မ်ားတြင္ ဖလိုင္းဝီွးပ်က္ေသာအခါ အသစ္သည္ေစ်းၾကီးသျဖင့္...
ဖလိုင္းဝီွးကို အသံမျမည္ေစရန္ ဂေဟေဆာ္ကာ အေသလုပ္တတ္ပါသည္...
ထိုသို႔လုပ္ရာတြင္ ဖလိုင္းဝီွးကိုမျဖဳတ္ခင္ CKP ဆင္ဆာ၏...
စင္ကနယ္ျပား(Signal Ring)ကို ဖလိုင္းဝီွးႏွင့္ေနရာမလြဲေစရန္...
ေသခ်ာအမွတ္ မွတ္သားထား၍ ျဖဳတ္ျပီးျပဳျပင္ ဂေဟေဆာ္ပါ...
ဖလိုင္းဝီွးအတြင္းဘက္တြင္ အမွတ္ျပထားေသာ အေပါက္ေလးကို...
ပံု (၃) ပါ ဖလိုင္းဝီွးအထိန္းပင္တြင္ ထည့္ရပါမည္...
ထိုသို႔ မွတ္သားကာ ေသခ်ာျပဳ ျပင္ပါက အဂ်ၤင္အပတ္ေရ ၂၀၀၀ ေက်ာ္ေအာင္
မတက္ျခင္းမွ ကင္းေဝးပါလိမ့္မည္...
ဝပ္ေရွာ့ဆရာမ်ားေရာ ကားရွင္မ်ားပါအဆင္ေျပၾကပါေစ...

ပံု(၁) CKP sensor ပံု...
ပံု(၂)CKP ဆင္ဆာတည္ေနရာပံု...
ပံု(၃)Crankshaft Dowel Pin ပံု...
ပံု(၄)Dual Mass Flywheel ပံု...
တို႔ျဖစ္ၾကပါတယ္...

မင္ဘာမ်ား အႏာၱရာယ္ကင္း၍ က်န္းမာရႊင္လန္းၾကပါေစခင္ဗ်ာ...

Toetar Atoe (Oline ကားဝပ္ေရွာ့ Page)
 

No comments:

Followers